مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 07:572022-06-20اقتصادي

پلمب 52 واحد صنفی متخلف در استان قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: 52 واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه ها به علت گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و استنکاف از اجرای حکم در استان پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید حاصل از مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، اداره کل تعزیرات استان قزوین با رعایت قوانین، نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده و با واحدهای صنفی که از شرایط فعلی سوءاستفاده کرده و سبب گرانی خود سرانه کالاها شده اند، به شدت برخورد می کند.

  وی با تاکید بر تشدید نظارت ها بر بازار استان، تصریح کرد: مردم باید حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی را حس کرده و متخلفان نیز به سزای اعمال خود رسیده و به مردم معرفی شوند.

حسن پور بیشترین تخلفات صنفی را مربوط به نانوایان عنوان کرد و افزود: 16 خبازی متخلف تاکنون پلمب شده و 15 واحد صنفی به علت استنکاف از اجرای حکم تعطیل شده اند، از جمله اقدامات در این خصوص بوده که با توجه به اعلام گرانفروشی در برخی واحدهای عرضه نان فانتزی، بازرسی و نظارت بر این واحدها تشدید شده است.

وی ادامه داد: مردم با ارائه گزارش های تخلف، می توانند در امر بازرسی و شناسایی واحدهای متخلف به ما کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 52 واحد صنفی متخلف در استان قزوین

پلمب 52 واحد صنفی متخلف در استان قزوین