مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 08:022022-06-20حوادث

تعریف مشخصات دزدهای حرفه ای و سارقان ناشی!


سارقان بر اساس سرقت هایی که انجام می دهند به طور معمول دسته بندی می شوند، به عنوان مثال برخی سارق خودرو هستند، عده ای در سرقت تلفن همراه تخصص دارند و برخی دیگر در دزدی از خانه های مردم که در این میان هر کدام از این سارقان شیوه و شگرد خاصی برای اجرای نقشه خود دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، برخی از سارقان هر چند حرفه ای و کارکشته باشند در لحظات سرقت دچار تنش عصبی می شوند و در بیشتر مواقع حالت عادی خود را از دست می دهند.

به همین جهت هنگامی که از محل سرقت خارج می شوند، در بیشتر موارد مضطرب و بی قرار هستند که این حالت از دید کارآگاهان پنهان نمانده و چنانچه با این افراد برخورد کنند، مشکوک بودن آن ها به سرعت قابل درک است، اما بعضی از سارقان منازل هم هستند که دچار بیماری مزمن روحی و روانی هستند و تکرار جرم آن ها درواقع به خاطر بیماری است.

این گونه افراد هنگام سرقت نه عصبی می شوند و نه دست و پایشان را گم می کنند، حتی گاهی در محل سرقت غذا می خورند، سیگار می کشند و گاهی استراحت هم می کنند و سپس اموال مورد نظر را با خود می برند.

بعد از سرقت و هنگام فروش اموال سرقتی نیز سارقان شگردهای مختلفی دارند.

سارقان مبتدی و کم تجربه احتمال دارد مستقیم و با دستفروشی، اموال مسروقه را بفروشند که این کار آنها را لو می دهد، ولی بیشتر سارقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف مشخصات دزدهای حرفه ای و سارقان ناشی!

تعریف مشخصات دزدهای حرفه ای و سارقان ناشی!