مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 08:222022-06-20ورزشي

10 سال انتظار برای بازگشایی استخر شنای «سربیشه»


سرانجام استخر شنای سرپوشیده شهید «حاج قاسم سلیمانی» شهرستان سربیشه که 28 تیرماه 1399 با هزینه کرد 35 میلیارد و 521 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح شد چه زمانی بازگشایی و در اختیار 9 هزار نفر جمعیت برخوردار قرار گیرد در پرده ابهام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، استخرهای سرپوشیده شنا از مهم ترین زیرساخت های ورزشی هستند که هر چقدر فراگیرتر و مجهزتر باشند می توانند در سلامتی جسمی و تربیت قهرمانان ملی نقش آفرینی کنند.

روبان افتتاح استخر شنای سرپوشیده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی 28 تیرماه 1399 توسط سلطانی فر وزیر وقت ورزش و جوانان و همراهی معتمدیان استاندار وقت خراسان جنوبی و عزیزی مدیرکل وقت ورزش و جوانان و سایر مسئولان کشوری و استانی بریده شد.

گرچه همه گیری ویروس منحوس کرونا بهانه ای شد تا درب این پروژه ورزشی به بهره برداری رسیده به روی جوانان، نوجوانان و سایر علاقه مندان باز نشود ولی بعد از فروکش و ضعیف شدن این ویروس و بازگشایی اماکن ورزشی در خراسان جنوبی هنوز شهروندان سربیشه ای در حسرت ساعتی تنی به آب زدن در این استخر سرپوشیده افتتاح رسمی شده هستند! آب زلال و تن آرای استخر شنای سرپوشیده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر سربیشه قریب بر دو سال است که تعویض نشده، بدبو گشته و رسوبات آن باعث تخریب فیلترهای تصفیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سال انتظار برای بازگشایی استخر شنای «سربیشه»

10 سال انتظار برای بازگشایی استخر شنای «سربیشه»