مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-20اجتماعي

دریافت وام اشتغال موجب قطع مستمری مددجویان بهزیستی نمی شود


سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: دریافت وام اشتغال موجب قطع مستمری مددجویان بهزیستی نمی شود.

- سلمان حسینی، سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی با ایجاد اشتغال پس از فرا گرفتن روش های کسب و کار و مهارت لازم اظهار کرد: مددجویانی که از بهزیستی وام اشتغال دریافت می کنند مستمری آنها قطع نمی شود و چرخه خدمات رسانی ادامه دارد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان افزود: اخذ وامِ مددجویان بهزیستی منجر به قطع مستمری نمی شود و این سیاست به خاطر تشویق مددجویان برای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تولید است که یکی از بهترین راه های توانمند سازی و کسب استقلال مالی و افزایش خودباوری است.

وی گفت: در حال حاضر دفتر اشتغال بهزیستی استان زنجان از ابتدای سال اقدام به معرفی 163 نفر برای آموزش و فراگرفتن مهارت هایی چون خیاطی،گلدوزی، مینا کاری،کامپیوتر، مکانیک، قالیبافی و طراحی کرده و با برنامه ریزی صورت گرفته نزدیک به 97 نفر برای دریافت وام اشتغال به بانک های عامل معرفی شده اند.

حسینی با تاکید بر نقش موسسات خیریه در گسترش فرهنگ اشتغال و ایجاد توانمندی در مددجویان گفت: پذیرش افرادی که قابلیت آموزش و کارآفرینی دارند همچون زنان بی سرپرست و خودسرپرست، معلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت وام اشتغال موجب قطع مستمری مددجویان بهزیستی نمی شود

دریافت وام اشتغال موجب قطع مستمری مددجویان بهزیستی نمی شود