مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-20اقتصادي

دستور رییس جمهور در ایلام بر زمین ماند/ بانک کشاورزی پاسخگوی کشاورزان باشد


به ثمر ننشستن دستور رییس جمهور و محصور شدن آیین نامه استمهال وام ها در پهنه کاغذ سبب شده تا کشاورزان و دامداران که متحمل خسارت خشکسالی شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طبق مصوبه دولت استمهال وام های کشاورزان به علت خشکسالی های پی در پی در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته اما این وعده هنوز در ایلام محقق نشده است.

کشاورزی نقش گسترده ای در توسعه استان و اقتصاد مردم در پی دارد و می توان بر پایه این کار برای خیل عظیمی از جوانان تحصیلکرده ایجاد اشتغال کرد و همچنین در دولت نگاه به مسئله کشاورزی به یک امر مهم و حیاتی تبدیل شده است.

کشاورزی شغل اصلی نسل گذشته مردمان این دیار بوده و به مرور زمان با تکنولوژی های مدرن به نسل های بعد منتقل شده و به یک منبع درآمد حلال برای زندگی مردم استان ایلام تبدیل شده است اما خشکسالی های اخیر در استان ایلام به یکباره زندگی کشاورزان را دگرگون و شغل آنها را به نابودی کشانده است.

کشاورز برای کاشت محصول باید به فکر تسهیلات بانکی با سود بالا باشد که در واقع این یک ظلم در حق این قشر زحمتکش جامعه است، دولت مصوبه استمهال وام های کشاورزان مناطق آسیب دیده از خشکسالی را داد و بانک مربوطه بر طبق این مصوبه باید نسبت به هرگونه جلوگیری یا بسته شدن حساب بانکی ضامنین و کشاورزان ممانعت کند اما انگار اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور در ایلام بر زمین ماند/ بانک کشاورزی پاسخگوی کشاورزان باشد

دستور رییس جمهور در ایلام بر زمین ماند/ بانک کشاورزی پاسخگوی کشاورزان باشد