مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-20سياسي

ایجاد اندیشکده مقابله با فقر مطلق در کرمان


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: ایجاد اندیشکده مقابله با فقر مطلق در استان کرمان را در دستور کار قرار دادیم که طرح آن به زودی پس از تصویب ارائه می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، کوروش احمدیوسفی امروز در نشست مبارزه با فقر مطلق در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: شناسایی افرادی که دچار فقر مطلق هستند در قالب سامانه ای انجام می شود تا افراد مورد حمایت دولت قرار گیرند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: متغیر بیکاری، فقر و مسائل اقتصادی به صورت معنادار بر مسائل اجتماعی، آسیب های اجتماعی تاثیر دارد و زمینه ساز جرایم و معضلات اجتماعی است.

وی اضافه کرد: با توجه به داده های فراوان اقتصادی در جغرافیای کرمان و اینکه وجب به وجب خاک این خطه بستر اقتصادی است، بنابراین با این داشته ها و داده ها زیبنده استان نیست که فقر و بیکاری داشته باشیم.

احمدیوسفی ابراز امیدواری کرد: با نگاه تحولی استاندار کرمان و مدیران اجرایی شاهد اقدامات اساسی در حوزه کشاورزی، صنعتی، معدنی، اقتصاد خانگی، اقتصاد خرد و مدیریت اقتصاد فرهنگی باشیم.

وی عنوان کرد: بر این اساس ایجاد اندیشکده مقابله با فقر مطلق در استان کرمان را در دستور کار قرار دادیم که طرح آن به زودی پس از تصویب ارائه می شود و از ظرفیت جامعه نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اندیشکده مقابله با فقر مطلق در کرمان

ایجاد اندیشکده مقابله با فقر مطلق در کرمان