مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-20اقتصادي

نسخه شورای شهر برای بزرگترین متروپل یاسوج/ جمعه بازار ساماندهی می شود؟


شورای شهر یاسوج طی تصمیم گیری جدید به دنبال ساماندهی جمعه بازار یاسوج هستند و باید منتظر ماند تا ببینیم این برنامه کی عملیاتی می شود.

- خبرگزاری فارس یاسوج؛ نسیم راوند__ جمعه بازار یاسوج را باید بزرگترین و خطرناک ترین متروپل در مرکز کهگیلویه و بویراحمد دانست، 900 غرفه در سازه های ناایمن دقیق در ورودی شهر یاسوج در فضایی کاملا نامناسب در حال کسب درآمد هستند که هم جان و هم مالشان در معرض خطر است.

جمعه بازار یاسوج چند سال پیش دچار آتش سوزی شد اما وضعیت نامناسب غرفه ها و نبود راه دسترسی مناسب برای ورود ماشین های آتش نشانی خدمت رسانی به جمعه بازار را با مشکل مواجه کرد و این بود که مسئولان بیش از هر زمان دیگری به فکر جابه جایی این مکان افتادند.

  جمعه بازار یاسوج علاوه بر این موارد که مطرح شد بار ترافیکی را افزایش می دهد و چون کسبه در سازه های موقت و ناایمن مستقر شدند سیما و منظر بدی را در پایتخت طبیعت ایران شاهد هستیم.

19 بهمن سال 95 در سفر معاون پارلمانی دولت تدبیر و امید کلنگ بازارچه سنتی برای استقرار کسبه جمعه بازار به زمین زده شد و بازارچه در مکان کاملا شیک و زیبایی احداث شد اما بالا بودن نرخ اجاره غرفه ها مخالفت کسبه جمعه بازار برای جابه جایی به این مکان را در پی داشت و نسخه ساماندهی کسبه جمعه بازار بی اثر ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه شورای شهر برای بزرگترین متروپل یاسوج/ جمعه بازار ساماندهی می شود؟

نسخه شورای شهر برای بزرگترین متروپل یاسوج/ جمعه بازار ساماندهی می شود؟