مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-20اقتصادي

نظارت مستمر بر کیفیت ساخت طرح های نهضت ملی مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار حسین نجف زاده؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: توجه ویژه ای بر اجرای طرح های عمرانی به خصوص پروژه های مسکن حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار حسین نجف زاده؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ااظهار داشت: توجه ویژه ای بر اجرای طرح های عمرانی به خصوص پروژه های مسکن حاکم است.

سیدمحسن حمزه لو ادامه داد: اجرای هدفمند طرح های مسکن و رعایت اصول شهرسازی و معماری جزو اولویت های ناظران این اداره کل است.

وی بیان کرد: ساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم با هدف تأمین امنیت و رفاه اجتماعی صورت می گیرد و در این مسیر از تمام توان برای توسعه رفاه اجتماعی استفاده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت تعاونی های مسکن نیز گفت: در عرصه نظارت بر فعالیت ساخت و سازها می توان از نقش و حضور بازرسان تعزیرات حکومتی نهایت استفاده را کرد.

حمزه لو یادآور شد: فعالیت های بازرسان و ناظران تعزیرات حکومتی در امر تعامل و خدمت رسانی به شهروندان قابل تقدیر و تشکر است.

اصلاح تعرفه خدمات مهندسی، کنترل قیمت مصالح ساختمانی و جلوگیری از بالا رفتن غیرمتعارف و چندین برابر قیمت تمام شده مسکن از مهم ترین موضوع های مطرح شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر بر کیفیت ساخت طرح های نهضت ملی مسکن

نظارت مستمر بر کیفیت ساخت طرح های نهضت ملی مسکن