مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-20سياسي

مسجدسلیمان همچنان بدون شهردار/ بلاتکیلفی تا کی ادامه می یابد؟


شهر مسجدسلیمان با گذشت چند ماه از روی کار آمدن شورای ششم همچنان بدون شهردار است و مشخص نیست بلاتکیلفی در شهرداری این شهر تا کی ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا روز جمعه 28 خرداد سال 1400 در سراسر کشور برگزار شد که عزیزقلی زمانپور، شهباز حیدری، علی زمانپور، محمود جعفری شهنی، غضبان حکمت نژاد، مهرداد حاجتی بیرگانی و محسن پیرعباسی به عنوان اعضای شورای شهر مسجدسلیمان انتخاب شدند.

پس از پایان کار شورای پنجم، در عصر روز پنج شنبه 14 مردادماه 1400 همزمان با سراسر کشور آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با حضور فرماندار مسجدسلیمان و اصحاب رسانه در ساختمان جلسات مهمانسرای نفت برگزار شد.

در همان جلسه تحلیف، محمد پاکدل فرماندار وقت مسجدسلیمان موضوع انتخاب شهردار آینده شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: نخستین کاری که باید سریع توسط شورای این دوره انجام شود تعیین تکلیف شهردار است، لکن چه کسی میخواهد این سمت را به دست بیاورد، خیلی ورود نمی کنیم ولی هر چه این موضوع کشدار شود فشار کار و وقت شما بیشتر تلف می شود و امکان اینکه وارد حاشیه های بیشتری شوید زیاد است، ان شاءالله در اولین جلسه شورا باید این اتفاق خوشایند انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدسلیمان همچنان بدون شهردار/ بلاتکیلفی تا کی ادامه می یابد؟

مسجدسلیمان همچنان بدون شهردار/ بلاتکیلفی تا کی ادامه می یابد؟