مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-20اقتصادي

پلمب سه واحد صنفی در شهرستان ری/ 3 هزار لیتر روغن تقلبی در خاوران کشف شد


معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران با اشاره به پلمب 3 واحد صنفی در شهرستان ری گفت: یک واحد مرغ فروشی به دلیل عرضه مرغ فاسد و گران فروشی، - داریوش جمشیدی معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به پلمب 3 واحد صنفی در شهرستان ری اظهار کرد: یک واحد مرغ فروشی در بخش مرکزی شهرری که قبلا نیز چندین مرتبه جریمه شده بود، به دلیل عرضه مرغ فاسد همچنین گران فروشی، پس از پلمب، 324 میلیون تومان جریمه و مرغ های فاسد نیز معدوم شد.

وی گفت: یک واحد نانوایی نیز در بخش مرکزی ری به دلیل کم فروشی، پس از نصب بنر پلمب شد که در این نانوایی، هر چانه نان به جای 160 گرم، 130 گرم بود یعنی حدود 30 گرم در هر عدد نان کم فروشی داشت که 64 میلیون تومان نیز جریمه شد.

معاون تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: در یک کارگاه گازوییل در بخش خاوران که در سامانه جامع نیز ثبت نشده است، 3 هزار لیتر روغن تقلبی کشف شد که پس از آزمایش ماموران شرکت نفت مشخص شد به جای روغن موتور، گازوییل عرضه می کنند که جریمه این واحد نیز در حدود 500 میلیون تومان است و پلمب شد.

جمشیدی با تاکید بر تشدید بازرسی و نظارت ها افزود: نظارت بر کالاهای اساسی طی سال های اخیر بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده است و تعزیرات حکومتی وظیفه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب سه واحد صنفی در شهرستان ری/ 3 هزار لیتر روغن تقلبی در خاوران کشف شد

پلمب سه واحد صنفی در شهرستان ری/ 3 هزار لیتر روغن تقلبی در خاوران کشف شد