مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-20اقتصادي

دانشجویان، دختران و زنان خانه دار تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می گیرند


در نوع اول نرخ پرداخت حق بیمه زنان خانه دار و دختران برای برخورداری از حمایت های بازنشستگی 12 درصد محاسبه می شود و در نوع دوم شامل بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی با نرخ 14 درصد است.

- در نوع اول نرخ پرداخت حق بیمه زنان خانه دار و دختران برای برخورداری از حمایت های بازنشستگی 12 درصد محاسبه می شود و در نوع دوم شامل بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی با نرخ 14 درصد است.

در نوع سوم که شامل فوت قبل و بعد از بازنشستگی و از کارافتادگی است مبنای محاسبه نرخ 18 درصد خواهد بود.

مدیر کل تامین احتماعی لرستان گفت: با پرداخت تسهیلات جدید تامین اجتماعی، امکان پوشش بیمه ای برای دانشجویان، دختران و زنان خانه دار فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، منوچهر گودرزی با بیان اینکه زنان خانه دار، دانشجویان و دختران می توانند به سهولت با مراجعه به سامانه اینترنتی es.

tamin.

ir از مزایای این طرح بهره مند شوند، اظهار داشت: مشمولان این قانون تمامی زنان 18 تا 50 ساله و دانشجویان هستند و درباره افراد بالای 50 سال نیز میزان سابقه بیمه پردازی قبلی به حداکثر سن موردنظر اضافه می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان از دیگر ویژگی های این طرح، به ثبت نام و ارایه خدمات بدون مراجعه حضوری و امکان انتخاب نرخ پرداخت حق بیمه و دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه اشاره کرد و گفت: نرخ پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان، دختران و زنان خانه دار تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می گیرند

دانشجویان، دختران و زنان خانه دار تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می گیرند