مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-20فرهنگي

شعیبی: «بدون قرار قبلی» یک پیشنهاد برای بازنگری داشته ها و ریشه های خودمان است


کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» گفت: ما با نسلی روبرو خواهیم بود که شاید تصورش از شاهنامه یا موسیقی ایرانی و یا ادبیات فارسی فقط کتب اهل قدیم باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هم زمان با اکران فیلم بدون قرار قبلی و استقبال خوب مخاطبین از این فیلم در سینماها، بهروز شعیبی کارگردان فیلم مهمان تلفنی برنامه سینماچی رادیو جوان بود و با علی مرادخانی در مورد چگونگی شکل گیری ایده و دغدغه هایش برای ساخت این فیلم گفتگو کرد.

بهروز شعیبی در ابتدا در مورد اوضاع اکران و استقبال مردم از فیلمش گفت: استقبال خیلی خوب بوده و نکته ویژه برای ما، افزایش تعداد مخاطب است، که هر روز تعداد مخاطبان از روز قبل بیشتر می شود، که از این بابت سپاسگزار خداوند و مردم عزیزمان هستیم.

در ادامه شعیبی در پاسخ به سوال مجری برنامه سینماچی در مورد اینکه چطور فیلم بدون قرار قبلی به دو مفهوم هویت و بازگشت اشاره می کند توضیح داد: اصولا مسئله مهاجرت و سفر، مسئله تصمیم گیری برای اقامت و برای زندگی، یک مسئله فردی است.

یعنی برخلاف تصور ما راجع به این موضوع، بعضا از بیرون نگاه می کنیم، به نظر من این تصمیم گیری شخصی است و هرکسی بنا به دلایلی این تصمیم را می گیرد که در یک اقلیمی زندگی کند، اما اینکه بعد از این تصمیم، این که ما چه رویکردی نسبت به پیشینه و گذشته خودمان داریم، دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعیبی: «بدون قرار قبلی» یک پیشنهاد برای بازنگری داشته ها و ریشه های خودمان است

شعیبی: «بدون قرار قبلی» یک پیشنهاد برای بازنگری داشته ها و ریشه های خودمان است