مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-20حوادث

عملیات مسلحانه تکاوران انتظامی در جنوب شرق کشور/ کشف بیش از یک تن مواد افیونی


سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال و جابجایی محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به عمق کشور را داشتند، شناسایی و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با کنترل و رصد تحرک قاچاقچیان، مخفیگاه اعضای این باند مسلح را که قصد جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از روستاهای اطراف شهرستان را داشتند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات تکاوران انتظامی پس از محاصره و ورود به مخفیگاه قاچاقچیان، در بازرسی از محل دپوی آنان مقدار 687 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک، 522 کیلو و 800 گرم حشیش، یک قبضه سلاح کلاش، تعداد 231 عدد فشنگ جنگی و مقادیر زیادی وجوه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی هویت اعضای این باند و ادامه عملیات برای دستگیری قاچاقچیان که با استفاده از تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه متواری شده بودند، به دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مسلحانه تکاوران انتظامی در جنوب شرق کشور/ کشف بیش از یک تن مواد افیونی

عملیات مسلحانه تکاوران انتظامی در جنوب شرق کشور/ کشف بیش از یک تن مواد افیونی