مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:522022-06-20اقتصادي

نقاط کوانتومی به صنعت انرژی تجدیدپذیر و امنیت در برابر جعل وارد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت یوبی کیودی (UbiQD) یکی از تولیدکنندگان نقاط کوانتومی است که در حال استفاده از این ساختار های سه بعدی و نانومقیاس در ادوات برداشت نور خورشید برای ساخت پنجره های خورشیدی، - شرکت یوبی کیودی به لطف همکاری های جدید با دو شریک صنعتی بزرگ، آماده است تا تولید نقاط کوانتومی خود را برای ورود عمده به بازار های تجاری طی دو سال آینده افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت یوبی کیودی (UbiQD) یکی از تولیدکنندگان نقاط کوانتومی است که در حال استفاده از این ساختار های سه بعدی و نانومقیاس در ادوات برداشت نور خورشید برای ساخت پنجره های خورشیدی، توسعه پوشش های پلاستیکی برای تسریع رشد گیاهان گلخانه ای و همچنین نوع جدیدی از جوهر امنیتی برای محافظت از اسناد رسمی در برابر جعل است.

این شرکت که در سال 2014 راه اندازی شده است، با فروش تجاری پوشش فیلم گلخانه ای مبتنی بر نقاط کوانتومی در آمریکا و اروپا و پروژه های آزمایشی نسل جدید پنجره حاوی نقاط کوانتومی، فناوری خود را در برنامه های کاربردی واقعی به کار می گیرد.

شرکت یوبی کیودی به لطف همکاری های جدید با دو شریک صنعتی بزرگ، آماده است تا تولید نقاط کوانتومی خود را برای ورود عمده به بازار های تجاری طی دو سال آینده افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط کوانتومی به صنعت انرژی تجدیدپذیر و امنیت در برابر جعل وارد می شود

نقاط کوانتومی به صنعت انرژی تجدیدپذیر و امنیت در برابر جعل وارد می شود