مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-20اقتصادي

افزایش پروازها در فرودگاه های مازندران


مدیرکل فرودگاه های مازندران به افزایش سفرها در تابستان 1401 اشاره کرد و گفت: چهار پرواز به پرواز مشهد در فرودگاه شهدای ساری اضافه شد و همچنین در هفته پرواز شیراز از دو پرواز به سه پرواز افزایش یافت.

- سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از 6 تیر ماه به مدت سه روز پرواز حج تمتع در قالب 6 پرواز  از فرودگاه شهدای ساری انجام می شود.

وی افزود: طی این پروازها یک هزار و 520 زائر به همراه عوامل و کارگزاران به سفر معنوی حج تمتع اعزام خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به انجام عملیات تحویل بار از زائران، اضافه کرد: با توجه به شروع پرواز حج تمتع تمهیدات لازم در دستور کار قرار گرفته و  ترمینال ها در حال آماده سازی است.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش سفرها در تابستان 1401 اشاره کرد و یادآور شد: چهار پرواز به پرواز مشهد در فرودگاه شهدای ساری اضافه شد و همچنین در هفته پرواز شیراز از دو پرواز به سه پرواز افزایش یافت.

وطن خواه در ارتباط با طرح های زیربنای برای توسعه فرودگاه ساری اشاره کرد و افزود: احداث دیوار های حفاظتی فرودگاه ساری، پروژه بلوار ورودی فرودگاه، طرح تملک اراضی اطراف فرودگاه از طرح های توسعه ای بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازها در فرودگاه های مازندران

افزایش پروازها در فرودگاه های مازندران