مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-20سياسي

تولید 220 محصول راهبردی امنیتی جدید در سازمان پدافند غیرعامل


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور از تولید 220 محصول راهبردی امنیتی جدید در سازمان پدافند غیرعامل با کمک شرکت های دانش بنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور صبح امروز دوشنبه (30 خردادماه) در پنجمین جشنواره سلمان فارسی با بیان اینکه این سازمان به بررسی تهدیدات انسان ساخت با مؤلفه های انسانی و تکنولوژی می پردازد، اظهار داشت: امروز تهدیدات سایبری جزو تهدیدات عمده کشور محسوب می شود؛ در حالی که تا چند سال پیش چنین تهدیدی را متصور نبودیم؛ لذا این موضوع نشان می دهد که ترکیب فناوری می تواند تهدیداتی را ایجاد کند؛ البته وقتی جنگ سایبری شکل می گیرد، شیوه های پدافندی آن هم خلق می شود.

وی افزود: امروز یک راهبرد تهاجمی ترکیبی علیه کشورمان آغاز شده که تولید آن توسط اتاق های فکر در مراکز علمی صورت می گیرد؛ به عبارت دیگر، اقدامات و تصمیماتی که از سوی مسئولان آمریکایی علیه کشورمان اعمال می شود، نتیجه خروجی اتاق های فکری است که در مراکز علمی و فناوری آن ها صورت گرفته است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: فناوری های نوین دروازه نفوذ هستند؛ یعنی تهدید نرم و آرامی در بستر فناوری در کشور در حال گسترش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 220 محصول راهبردی امنیتی جدید در سازمان پدافند غیرعامل

تولید 220 محصول راهبردی امنیتی جدید در سازمان پدافند غیرعامل