مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 11:522022-06-20سياسي

مبارزه با قاچاق سازمان یافته از مطالبات رهبری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حتی در مواردی تأکید کردند در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار داشت: انتظار داریم سازمان اموال تملیکی کشور کمک هایی را برای ساخت سوله و انبار نگهداری کالاهای قاچاق کشف شده در برخی شهرستان های استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه مرکز باید خراسان جنوبی را در این خصوص ویژه ببیند، تصریح کرد: اداره اموال تملیکی استان باید بتواند حداقل در دو شهرستان، سوله ای را برای نگهداری کالاهای قاچاق اجاره کند و مساعدت و همراهی استان نیز در این زمینه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: چنانچه امکانات زیرساختی برای نگهداری کالاهای قاچاق در شهرستان ها فراهم شود، قطعاً میزان کشفیات هم دو برابر خواهد شد.

طالبی با اشاره به در پیش بودن دوازدهم تیرماه، سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به رییس جمهور وقت درخصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص دغدغه های فراوانی داشته و دارند و این را در جلسات و سخنرانی های متعدد ایشان می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق سازمان یافته از مطالبات رهبری است

مبارزه با قاچاق سازمان یافته از مطالبات رهبری است