مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 12:372022-06-20سياسي

معاون استاندار سمنان: عدالت آموزشی و مطالبه گری در آموزش و پرورش دنبال شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مطالبه گری، پیگیری مطالبات، عدالت آموزشی و فسادستیزی که مورد توجه رییس جمهور در دولت مردمی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان ظهر امروز از واحدهای مختلف اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بازدید و با سرپرست و کارکنان این اداره کل دیدار کردند.

ریواده در این بازدید با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش مجموعه مهم و تأثیرگذاری است که همه آحاد مردم با آن در ارتباط هستند، گفت: مردم با دانش آموزان و جامعه فرهنگیان ارتباط دارند و در حوزه های مختلف شریک اجتماعی شما هستند که بسیار در خور توجه است.

وی افزود: اهمیت آموزش و پرورش سبب شده که رفتارهای مدیران آموزش و پرورش رصد شود؛ پس لازم است از همه ظرفیت های موجود در استان سمنان استفاده کنید تا شاهد تحرک بخشی مجموعه تعلیم و تربیت در دولت مردمی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به نقش و جایگاه شورای آموزش و پرورش و شورای سوادآموزی استان بر فعال نگه داشتن این شوراها تأکید کرد و گفت: نهادها و دستگاه های اجرایی استان و شرکای آموزش و پرورش متناسب با شرایط روز به نهاد اثربخش تعلیم و تربیت کمک و به وظایف قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار سمنان: عدالت آموزشی و مطالبه گری در آموزش و پرورش دنبال شود

معاون استاندار سمنان: عدالت آموزشی و مطالبه گری در آموزش و پرورش دنبال شود