مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-20بين الملل

خودورکوفسکی: الیگارشهای روسیه ابزار پوتین هستند


میخاییل خودورکوفسکی که زمانی ثروتمندترین تاجر روسیه بوده و اکنون به دنبال فرار از کشورش در تبعید زندگی می کند، در مصاحبه ای عنوان کرد الیگارشها در روسیه قدرت و نفوذی بر ولادیمیر پوتین ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا از بیزینس اینسایدر، میخاییل خودورکوفسکی که زمانی ثروتمندترین چهره تجاری روسیه در سن 40 سالگی بوده در مصاحبه ای بیان داشت که الیگارشها در روسیه چیزی بیش از ماموران ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه نیستند.

خودورکوفسکی در مصاحبه ای با فایننشال تایمز همچنین عنوان کرد که این رییس جمهور روسیه پیشتر به رومن آبراموویچ، سرمایه گذار روسی و مالک سابق باشگاه چلسی برای حضور در مذاکرات صلح مربوط به اوکراین تاییدیه داده بود.

او اظهار کرد: آبراموویچ و دیگرانی که شما در غرب از آنها به عنوان الیگارش یاد می کنید من آنها را به عنوان ماموران ولادیمیر پوتین میبینم و چیزی بیش از آن نیستند اما از آن کمتر هم نیستند.

خودورکوفسکی که از سال 2015 ساکن انگلیس است، گفت، الیگارش ها در روسیه ممکن است نفوذی بر رییس جمهور این کشور نداشته باشند اما او (پوتین) می تواند از آنها برای اعمال نفوذ بر آرای عمومی و همینطور سیاست غرب استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودورکوفسکی: الیگارشهای روسیه ابزار پوتین هستند

خودورکوفسکی: الیگارشهای روسیه ابزار پوتین هستند