مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-20سياسي

معرفی هشتمین فرماندار خلیل آباد/ مدیران باید همسو با سیاست های دولت باشند


معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر تخصص گرایی و باور داشتن مردم گفت: سعی ما بر این است که مدیرانی هماهنگ و همسو با سیاست های دولت منصوب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، سید هادی طباطبایی در جلسه شورای اداری خلیل آباد که ظهر امروز به منظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم انقلاب کردند تا ارزش های اسلامی و الهی در جامعه حکفرما باشد،  لذا کارگزار در حکومت اسلامی باید تمام قد در خدمت مردم باشد.

وی با بیان اینکه سردارسلیمانی تمام وقت خود را صرف امور مردم وانقلاب کرده بود، ابراز کرد: اینکه حاج قاسم سلیمانی همچنان پس از شهادتش عزیز و محبوب دلهای مردم است به خاطر اخلاص عمل او در رسیدگی به امور جامعه اسلامی می باشد.

  معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید اخلاق اسلامی را در زندگی فردی واجتماعی خود داشته باشیم، افزود: انتظار داریم روسای ادارات در خدمتگزاری به مردم و تکریم ارباب رجوع  گوی سبقت را از یکدیگر بگیرند.

طباطبایی بر تسریع در انجام امور در تمامی سطوح نیز تاکید کرد و یادآور شد: روسای ادارات و فرمانداران  باید در مقابل کار شکنی ها بایستند  وخود را از بروکراسی های اداری رها کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هشتمین فرماندار خلیل آباد/ مدیران باید همسو با سیاست های دولت باشند

معرفی هشتمین فرماندار خلیل آباد/ مدیران باید همسو با سیاست های دولت باشند