مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-20سياسي

اژه ای: چندین بار در طول سال گذشته گفته ام هزینه دادرسی مردم بالاست


کماکان هزینه دادرسی برای مردم بالاست؛ معاونت حقوقی قوه قضاییه تمامی تدابیر و اقدامات لازم را برای کاهش هزینه های دادرسی اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز (دوشنبه 30 خرداد) در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی، اظهار کرد: شهید بهشتی انسانی با تقوا، اندیشمند، خردورز، مدیر، مدیرپرور، عالم و عالم پرور بودند؛ لذا وجود ایشان برای دشمنان کینه توز و قسم خورده انقلاب و کشور ما قابل تحمل نبود.

رییس عدلیه با بیان اینکه شهید بهشتی نه تنها برای اداره دستگاه قضا که برای اداره حکومت دارای طرح و ایده بود، به اقدامات تخریبی دشمن برای ترور شخصیت وی قبل از ترور فیزیکی اش اشاره کرد و گفت: دشمن با ابزار و جنودش، دروغ ها و نسبت های ناروایی را در مورد شهید بهشتی مطرح کرد و فضاسازی هایی را علیه او ترتیب داد اما از آنجایی که خداوند حامی انسان های باایمان و دارای عمل صالح است، عزت و یاد شهید بهشتی جاودانه شد و او برای همیشه در تاریخ ماند.

رییس دستگاه قضا در ادامه با گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران، وی را انسانی متقی، وارسته و الگویی مطلوب برای مدیران نظام دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: چندین بار در طول سال گذشته گفته ام هزینه دادرسی مردم بالاست

اژه ای: چندین بار در طول سال گذشته گفته ام هزینه دادرسی مردم بالاست