مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-20اجتماعي

22 ورودی بازار بزرگ اصفهان ساماندهی می شود


مدیرکل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای 22 ورودی بازار بزرگ اصفهان درب هایی پیش بینی شده است که امکان باز و بسته شدن آن وجود دارد و محلی برای عبور و مرور موتورسیکلت های آتش نشانی و اورژانس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، حمید آقایی، مدیرکل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: طول بازار بزرگ اصفهان 8 کیلومتر است که از شمال به خیابان عبدالرزاق، از سمت شرق به خیابان هاتف، از سمت غرب به خیابان حکیم و از سمت جنوب به خیابان حافظ و میدان امام (ره) منتهی می شود.

وی افزود: 24 ورودی در محدوده بازار بزرگ اصفهان، وجود دارد؛ بازار هندوها و قلندرها دو ورودی اصلی به بازار بزرگ است که عمده بارها و باراندازها از این محورها انجام می شود، به همین دلیل مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی در این ورودی مستقر شده اند تا در مواقع رخداد حادثه امکان دسترسی خودروهای امدادی از جمله آتش نشانی فراهم باشد.

آقایی بیان کرد: برای 22 ورودی دیگر بازار نیز درب هایی پیش بینی شده است که امکان باز و بسته شدن آن وجود دارد و محلی برای عبور و مرور موتورسیکلت های آتش نشانی و اورژانس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 ورودی بازار بزرگ اصفهان ساماندهی می شود

22 ورودی بازار بزرگ اصفهان ساماندهی می شود