مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:482022-06-20سياسي

بهترین مسیر برای ارتباطات پایدار ملت ها را پارلمان ها تعیین می کنند


رییس مجلس در دیدار با رییس گروه دوستی پارلمانی کرواسی و ایران با تاکید بر ایجاد مسیری پایدار و ماندگار برای ارتباطات دو کشور گفت: بهترین مسیر را برای ارتباطات پایدار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، زلاتکو حسن بگوویچ رییس گروه دوستی پارلمانی کرواسی و ایران، صبح امروز(دوشنبه، 30 خرداد ماه) با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

قالیباف در این دیدار با ابراز امیدواری از اینکه این سفر در گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مؤثر باشد، گفت: سی اُمین سالگرد برقراری ارتباط رسمی میان ایران و کرواسی را تبریک می گویم و امیدواریم ارتباط پارلمانی میان دو کشور با تحرک بیشتری پیش برود.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دو کشور ایران و کرواسی، دوستان خود را در روزهای سخت شناخته اند، یادآور شد: روزهای سخت جنگ بالکان، ما را به هم نزدیک کرد، روابط را پایدار نگاه داشت و آن را در یاد دولت ها و ملت ها ماندگار کرد.

وی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات وین که آمریکایی ها با تضادی که در حرف و عمل خود دارند، مانع به نتیجه رسیدن آن می شوند، عنوان کرد: در شرایطی که تحریم های ظالمانه و غیرقانونی علیه ایران اعمال می شود، مهم است که کدام کشورها در شرایط سخت کنار یکدیگر می ایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مسیر برای ارتباطات پایدار ملت ها را پارلمان ها تعیین می کنند

بهترین مسیر برای ارتباطات پایدار ملت ها را پارلمان ها تعیین می کنند