مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:072022-06-20سياسي

آیین بزرگداشت حجت الاسلام شفیعی در اهواز برگزار می شود


آیین بزرگداشت عالم ربانی حجت الاسلام سید محسن شفیعی با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت عالم ربانی حجت الاسلام سید محسن شفیعی رییس فقید دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان، در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز دوشنبه 30 خرداد سال 1401 از ساعت 18 آغاز می شود که حاضران یاد حجت الاسلام سید محسن شفیعی رییس فقید دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان را گرامی می دارند.

آیین بزرگداشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی در مسجد اعظم اهواز واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی، جنب حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

این برنامه از سوی بیت آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه های علمیه خوزستان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود که جمعی از علما و روحانیون در آن حضور می یابند.

حجت الاسلام سید محسن شفیعی، فرزند آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و برادر طلبه شهید سید مرتضی شفیعی بود که در روز شنبه 28 اسفند سال 1400 چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت که پیکر پاکش در جوار برادرش شهید سید مرتضی شفیعی در حرم علی بن مهزیار اهوازی آرام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت حجت الاسلام شفیعی در اهواز برگزار می شود

آیین بزرگداشت حجت الاسلام شفیعی در اهواز برگزار می شود