مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-20سياسي

آیت الله ناصری: هیئات مذهبی برای تربیت نسل هیئتی و انقلابی اهتمام کنند


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به کارکردهای هیئت های مذهبی گفت: هیئات مذهبی برای تربیت نسل هیئتی و انقلابی اهتمام کنند.

- آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در جریان دیدار با مسئولان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد اظهار کرد: آموزش تخصصی و تربیت مبلغین و روحانیون مساجد یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است و عملی کردن مطالبات رهبری نیز باید در این زمینه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: در این سخنرانی نکات ویژه ای نهفته بود و سازمان تبلیغات باید بر خود واجب بداند که این نکات مهم را استخراج و به آن عمل کند.

امام جمعه یزد استمرار بخشیدن به انقلاب و تولید و ترویج اخلاق انقلابی از دیگر مواردی است که سازمان تبلیغات باید در انجام آن کوشش کند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید مطالبات و خواسته های رهبری را به روحانیون مساجد بیان کند و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیز اهتمام داشته باشد.

آیت الله ناصری یزدی با تاکید بر لزوم ساماندهی هیئت ها در ایام ماه محرم عنوان کرد: سازمان تبلیغات باید در این زمینه با شاعران و مسئولان هیئت ها جلساتی داشته باشد و موارد مهم را مورد بررسی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: هیئات مذهبی برای تربیت نسل هیئتی و انقلابی اهتمام کنند

آیت الله ناصری: هیئات مذهبی برای تربیت نسل هیئتی و انقلابی اهتمام کنند