مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:372022-06-20اجتماعي

نفوذ شیرابه به سفره آب زیرزمینی مازندران/به کارگیری فناوری نوین برای دفع پسماند


معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در فرایند رفع زباله باید مدیریت، لجستیک و بخش دپوی آن مورد بررسی قرار گیرد،گفت: شیرابه زباله به سفره آب زیرزمینی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رضا علیخانی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه راهبردی مدیریت پسماند استان مازندران با تاکید بر حفظ محیط زیست و حل مشکل پسماند در استان اظهار کرد: در حال حاضر هفت پروژه نیمه تمام امحای زباله با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در مازندران در حال اجرا است.

او با اشاره به اینکه در مازندران حدود 4 هزار تن زباله تولید و در 27 منطقه در حال دپو است، افزود: با توجه به اینکه  ظرفیت تمامی مناطق دپوی زباله اشباع شده است باید با بهره مندی از فناوری نوین برای رفع و امحا آن چاره اندیشی شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در فرایند رفع زباله باید مدیریت، لجستیک و بخش دپوی آن  مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: معضل زباله مازندران یک مسئله مهم زیست محیطی و اجتماعی است؛ شیرابه ها به سفره آب زیر زمینی رسیده است.

این مسؤول روان شدن شیرابه به رودخانه و آسیب رسانی به آبزیان را از دیگر معضلات جدی پسماند در مازندران دانست و گفت:  نفوذ شیرابه زباله باعث از بین رفتن ماهی کپور دریایی در مازندران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ شیرابه به سفره آب زیرزمینی مازندران/به کارگیری فناوری نوین برای دفع پسماند

نفوذ شیرابه به سفره آب زیرزمینی مازندران/به کارگیری فناوری نوین برای دفع پسماند