مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:422022-06-20سياسي

«صنعتکار» رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش اصفهان شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در حکمی احسان صنعتکار را به عنوان رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در حکمی احسان صنعتکار را به عنوان رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان منصوب کرد.

سرپرست خبرگزاری فارس در شهرستان کاشان، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان، مسؤول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان و قائم مقام جمعیت فرهنگیان جوان استان از جمله سوابق صنعتکار است.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: یک جوان خوشفکر از امروز سکاندار اداره استعدادهای درخشان خواهد بود که با توجه به اهمیت مدارس تیزهوشان که عصاره مدارس محسوب می شوند، باید نگاه ویژه به آن داشت.

وی افزود: بهترین و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی هر جامعه ای، نیروی انسانی آن است که باید به صورت خاص به آن توجه شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: به طور معمول افرادی که تولید علم می کنند و یا فکر و اندیشه والایی دارند، در دوران دانش آموزی در مدارس تیزهوشان تحصیل می کنند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صنعتکار» رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش اصفهان شد

«صنعتکار» رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش اصفهان شد