مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-20ورزشي

افتتاح 5 زمین تنیس در مجموعه توچال شهرستان شمیرانات


5 زمین تنیس در آکادمی تنیس مجموعه تله کابین توچال با حضور دبیرکل فدراسیون تنیس ایران و ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، 5 زمین تنیس در آکادمی تنیس مجموعه تله کابین توچال با حضور دبیرکل فدراسیون تنیس ایران و ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.

روح الله امداد مدیرعامل شرکت تله کابین توچال در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: احداث آکادمی تنیس توچال از حدود 3 ماه قبل شروع شد و با زحمات همکاران ما در این مجموعه، زمین های بایر که محل جمع آوری ضایعات بود امروز تبدیل شده به یک مجموعه آکادمی تنیس شایسته ای که خیلی از علاقه مندان به این ورزش می توانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: در حال حاضر پنج زمین ورزشی افتتاح شد که 2 زمین سرپوشیده است و برای استفاده از بانوان تدارک دیده شده و 3 زمین روباز دیگر برای استفاده آقایان می باشد.

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال بیان کرد: یکی از نکات مهمی که باعث افتخار ما شده این است که سرانه اماکن ورزشی کشور هرچند کم اما افزایش پیدا کرده است و ما در تلاش هستیم تا بتوانیم اماکن دیگری که این استعداد را دارند تا به عنوان محل ورزش و تمرین مردم باشد، با سرمایه گزاری آن را به محل مناسب برای ورزش مردم عزیز شهر تهران تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 زمین تنیس در مجموعه توچال شهرستان شمیرانات

افتتاح 5 زمین تنیس در مجموعه توچال شهرستان شمیرانات