مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 15:122022-06-20اقتصادي

اولین هم اندیشی ملی بزرگان صنعت گردشگری در مشهد


پنجشنبه، بیست و ششم خرداد ماه هتل پنج ستاره پردیسان میزبان هم اندیشی مدیران گردشگری استان و فعالان برتر گردشگری ، هتلداران و صاحبان سامانه های رزرواسیون و آژانس های مسافرتی در سطح ملی و استانی بود.

- این نشست که با حضور معاونت گردشگری استان و به همت آژانس تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ راتین ، از پیشگامان حوزه تبلیغات دیجیتال کشور و گروه توسعه سرمایه و مدیریت ملکا فعال در حوزه ی مشاوره ی  مدیریت و چالش زدایی سازمانی  برگزار شد که هدف آن آسیب شناسی و تعیین نقشه راه برای اولین کنفرانس ملی توسعه بازار و مدیریت نوین سازمان در صنعت گردشگری بود که به تاریخ 23 تیرماه امسال و در اولین مقصد گردشگری ایران، یعنی مشهد مقدس  برگزار خواهد شد .

در این دیدار ابتدا جناب آقای  سید علی علیزاده مدیرعامل آژانس راتین به شرح اهداف برگزاری کنفرانس و عزم راتین برای همکاری و همراهی با فعالان عرصه گردشگری سخن گفت.

سپس دکتر رضوان ملکی مدیریت گروه ملکا با بیان آسیب ها و بحران های متاثر از همه گیری کرونا بر لزوم بازنگری در مدیریت و استراتژی های سازمانی در صنعت گردشگری تاکید کردند.

در ادامه معاونت گردشگری استان جناب آقای دکتر بیدخوری به بیان پتانسیل های موجود و واقعیت های گردشگری سطح استان پرداختند و بر همراهی نهاد دولتی و خصوصی در این زمینه سخن گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هم اندیشی ملی بزرگان صنعت گردشگری در مشهد

اولین هم اندیشی ملی بزرگان صنعت گردشگری در مشهد