مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 15:322022-06-20اقتصادي

همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پروژه شاخص های ارزیابی ابنیه و فنی پل ها


معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : پروژه شاخص های ارزیابی ابنیه و فنی پل ها توسط دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر درحال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نخستین رویداد ملی طراحی طراحی و ساخت خودروی پرنده گفت: در سال گذشته بیش از 550 میلیون تن جابجایی کالا و حدود 100 میلیون جابجایی مسافر در جاده های کشور داشتیم که با تولید خودروی پرنده می توانیم بخشی از این جابجایی ها را به این خودروها واگذار کنیم.

وی اظهار داشت: رویداد طراحی و ساخت خودروی پرنده کمک بسیار زیادی به حمل و نقل کشور خواهد کرد چراکه در آینده این فناوری نقش بسزایی در جابجایی کالا و مسافر خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: ترانزیت کشور در سال 1400 نسبت به سال 98 حدود 30 درصد افزایش داشته است.

همچنین ترانزیت کشور در دو ماهه اول امسال نسبت به دو ماهه سال 1400 حدود 50 درصد رشد داشته است.

امانی تاکید کرد: باید برای توسعه خودروهای پرنده و دستیابی به این فناوری از پتانسیل و توان شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم که در این زمینه ما یکی از سازمان های پیشرو بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پروژه شاخص های ارزیابی ابنیه و فنی پل ها

همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پروژه شاخص های ارزیابی ابنیه و فنی پل ها