مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 16:182022-06-20اقتصادي

اراضی کشاورزی 10 روستای اردبیل سنددار می شوند


طرح سنددار کردن اراضی زراعی و باغی در 10 روستای شهرستان اردبیل آغاز شده است و به مرور در تمامی روستاهای شهرستان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد عصر امروز در مراسم اعطای سند اراضی کشاورزی به کشاورزان در روستای دیجویجین شهرستان اردبیل اظهار کرد: یکی از اولویت های اساسی در برنامه های اداره جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل سنددار کردن اراضی کشاورزی است که این امر با همکاری تشکیلات قضایی، اداره کل ثبت اسناد و کشاورزان و دستگاه های مربوطه اجرایی می شود.

وی افزود: طرح سنددار کردن اراضی زراعی و باغی در  10 روستای شهرستان اردبیل آغاز شده است و به مرور در تمامی روستاهای شهرستان اجرایی می شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اراضی کشاورزی شهرستان اردبیل 110 هزار هکتار بوده که امیدواریم با همکاری همه جانبه،  سند تک برگی برای این اراضی صادر شود.

وی تصریح کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی نقش اساسی در کاهش پرونده های دادگستری و اختلافات کشاورزان دارد که انتظار می رود کشاورزان در این زمینه همکاری خوبی داشته باشند.

اعتماد بر تسهیل روند سند دارکردن اراضی کشاورزان تاکید کرد و گفت: دستگاه های مربوطه نیز باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی کشاورزی 10 روستای اردبیل سنددار می شوند

اراضی کشاورزی 10 روستای اردبیل سنددار می شوند