مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 16:372022-06-20بين الملل

گسترش دامنه اعتراضات مردمی در جنوب یمن علیه ائتلاف سعودی


پس از نابودی ارزش پول یمن در جنوب این کشور، معترضان بسیاری به خیابانهای عدن آمدند و خواستار سرنگونی دولت خود خوانده وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موج اعتراضات و خشم مردمی در استان عدن واقع در جنوب یمن، روز به روز گسترده تر می شود؛ به نحوی که شمار زیادی از خیابانهای شهر عدن و سایر شهرهای جنوبی یمن امروز هم صحنه این اعتراضات بوده است.

پایگاه خبری الخبر الیمنی گزارش داد، معترضان در خیابانهای عدن، با سردادن شعارهایی علیه ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، فروپاشی وضعیت اقتصادی شهروندان یمن در جنوب را محکوم کردند و به بحران برق و ناامنی به شدت اعتراض کردند.

معترضان از ساعتهای ابتدایی امروز، شماری از خیابانهای اصلی عدن در مناطق کریتر و المنصوره را بستند و با آتش زدن لاستیک، مانع عبور و مرور وسایل نقلیه شدند.

  شب گذشته نیز معترضان در سراسر عدن تظاهراتهای گسترده ای را برگزار کردند.

شهروندان یمنی با تأکید بر سرنگونی دولت خودخوانده در این استان، تأکید کردند که ائتلاف سعودی و نهاد موسوم به شورای ریاستی، مسئول این بحراها هستند.

در همین ارتباط، دامنه اعتراضات به شهرهای تحت اشغال ائتلاف سعودی در استان لحج نیز رسد؛ به گونه ای که معترضان بسیاری از شامگاه گذشته، اعتراضات خود را ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش دامنه اعتراضات مردمی در جنوب یمن علیه ائتلاف سعودی

گسترش دامنه اعتراضات مردمی در جنوب یمن علیه ائتلاف سعودی