مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-20سياسي

سفیر بلغارستان: معماری بی نظیر ایرانی را باید در شهر تاریخی کاشان مشاهده کرد


سفیر بلغارستان در ایران با بیان اینکه نقاط مشترک فرهنگی بین بلغارستان و ایران می تواند به توسعه روابط دو کشور بینجامد، گفت: کسانی که می خواهند معماری بی نظیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، نیکولینا استفانووا کونوا سفیر بلغارستان در ایران در حاشیه بازدید از خانه تاریخی بروجردی های کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسانی که می خواهند معماری بی نظیر، خاص و زیبای ایرانی را ببینند باید از شهر تاریخی کاشان بازدید کنند.

وی فرصت حضور در کاشان و ملاقات با مسؤولان شهرستان و بازدید از آثار تاریخی و زیبای کاشان را برای خود افتخار دانست و گفت: امروز در دیدار با شهردار کاشان در زمینه همکاری های مختلف از جمله کشاورزی، فرهنگی و گردشگری بین شهر کاشان و شهر کازانلیک بررسی و رایزنی کرده و تحقق اهداف این ملاقات نیازمند ارتباطات مستقیم بین شهرداری های دو شهر است تا بتوانند از ظرفیت های بالقوه همکاری یکدیگر استفاده کنند.

سفیر بلغارستان در ایران در پاسخ این پرسش که ارزیابی وی از معماری کاشان در مقایسه با آثار معماری و تاریخی در جهان چیست؟ ادامه داد: اگر چه به تمام دنیا سفر نکرده ام، اما زیبایی و معماری کاشان منحصر به فرد است و توصیه می کنم که همه اگر می خواهند معماری خاص و زیبایی را ببینند به کاشان سفر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر بلغارستان: معماری بی نظیر ایرانی را باید در شهر تاریخی کاشان مشاهده کرد

سفیر بلغارستان: معماری بی نظیر ایرانی را باید در شهر تاریخی کاشان مشاهده کرد