مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 18:422022-06-20سياسي

بازسازی مسجد شلمان لنگرود توسط سپاه قدس گیلان


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از آغاز مرمت و بازسازی مسجد و گلزار شهدای شلمان خبر داد و گفت: مسجد شلمان در سال 98 توسط عده ای ضد انقلاب مورد حریق قرار گرفته بود و بسیج سازندگی بر اساس وظیفه ذاتی خود پای کار آمده و در چند هفته آینده کار مرمت و بازسازی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس و جمعی دیگر از مسؤولان از مسجد شلمان که سال 98 توسط ضد انقلاب مورد آتش سوزی قرار گرفته بود بازدید کردند.

  رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان درحاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی امنیت و عزت امروز خود را مرهون خون پاک شهدا است، اظهار کرد: همه مردم و کسانی که در این کشور از نعمت امنیت و آرامش برخوردارند وامدار خون شهدا هستند، آن هایی که از حیات و زندگی خود گذشتند تا ما امروز زنده باشیم.

  سرهنگ احمد ابراهیمی با اشاره به حضور موثر بسیج سازندگی در توسعه و مرمت مساجد و گلزارهای شهدا در کشور و گیلان گفت: موضوع شهدا مسئله عادی نیست که بگوییم مثل دیگر پروژه ها می توان از آن گذشت، مسئله مطرح شهیدان مسئله قبور شهدا است و باید همه نسبت به آن حساس باشند به ویژه مسؤولانی که امروز در این کشور جایگاه و مقامی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی مسجد شلمان لنگرود توسط سپاه قدس گیلان

بازسازی مسجد شلمان لنگرود توسط سپاه قدس گیلان