مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 20:032022-06-20سياسي

آرزوی مهدوی دامغانی برآورده شد؛ تدفین در خاک ایران و در بارگاه امام هشتم


پیام تولیت آستان قدس رضوی با دیگران یک تفاوت آشکار دارد و آن هم اعلام تدفین استاد در حرم و بارگاه امام هشتم است.

- آرزوی مهدوی دامغانی برآورده شد؛ تدفین در خاک ایران و در بارگاه امام هشتم پیام تولیت آستان قدس رضوی با دیگران یک تفاوت آشکار دارد و آن هم اعلام تدفین استاد در حرم و بارگاه امام هشتم است.

عصر ایران؛ سروش بامداد- پیام حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی درباره درگذشت دکتر احمد مهدوی دامغانی ادیب و قرآن پژوه وپژوهش گر فقید با دیگران یک تفاوت آشکار دارد و آن هم اعلام تدفین استاد در حرم و بارگاه امام هشتم است.

آقای مروی تصریح کرده است: بدون شک آرمیدن این استاد فقید در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج -علیه آلاف التحیه و الثنا- نوعی قدردانی و تجلیل از خدمات ارزنده ایشان در توسعه معارف اهل بیت است.

به شرحی که در مقاله عصر ایران آمد در پی پیروزی انقلاب اسلامی سر و کار این استاد الهیات و ادبیات دانشگاه تهران به خاطر مسؤولیت ریاست کانون سردفتران ایران در سال های پیش از انقلاب و تنظیم اسناد پاره ای از مقامات بلندپایه رژیم پهلوی در دفترخانه او به دادگاه انقلاب افتاد و به اتهام همکاری با حکومت طاغوت و تشویق نگردن سردفتران به اعتصاب و تبلیغ اسلام آریامهری محاکمه شد اگرچه به شرحی که در همان نوشته آمده به رغم اصرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی مهدوی دامغانی برآورده شد؛ تدفین در خاک ایران و در بارگاه امام هشتم

آرزوی مهدوی دامغانی برآورده شد؛ تدفین در خاک ایران و در بارگاه امام هشتم