مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 20:372022-06-20ورزشي

دیدار سفیر چین در ایران با رییس فدراسیون بسکتبال و هدیه به حامد حدادی +عکس


چانگ هوا در دیدار با رییس فدراسیون بسکتبال بر گسترش روابط ورزشی ایران و چین تاکید کرد و با حضور در تمرینات تیم ملی هدیه ای به مناسبت ازدواج کاپیتان تیم ایران به حامد حدادی اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چانگ هوا سفیر چین در ایران عصر امروز با حضور در فدراسیون بسکتبال در دیدار با جواد داوری، انتخاب او به عنوان رییس جدید فدراسیون را تبریک گفت و اظهار داشت: صمیمانه برای شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با بهبود وضعیت کرونا، رونق فعالیت های ورزشی و رویدادهای رقابتی بیشتر شود تا روابط کشورها از جمله ایران و چین به ویژه در عرصه ورزش کشور بهبود یابد.

چانگ هوا تاکید کرد: به عنوان سفیر چین در کشور ایران از گسترش روابط دو کشور به ویژه در زمینه ورزشی حمایت می کنم.

رییس فدراسیون بسکتبال هم روابط خوب ایران و چین در عرصه های مختلف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بسکتبال ایران و چین از قدرت های برتر قاره کهن هستند و حضور بازیکنان بزرگی نظیر حامدحدادی ، صمد نیکخواه بهرامی، بهنام یخچالی و مهدی کامرانی در چین با همکاری و تعامل خوب دو کشور همراه بوده است.

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: همواره به عنوان بازیکن که در عرصه ملی در چین حضور یافتم، خاطرات خوبی دارم و اعتقاد دارم ارتباط دو کشور در عرصه ورزشی ظرفیت هم افزایی و تعامل بیشتر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر چین در ایران با رییس فدراسیون بسکتبال و هدیه به حامد حدادی +عکس

دیدار سفیر چین در ایران با رییس فدراسیون بسکتبال و هدیه به حامد حدادی +عکس