مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-20اقتصادي

ایران از نرم افزار های غیر بومی موبایلی بی نیاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، رضا سلاجقه مدیرعامل شرکت خلاق ایده اندیشان ارس دیبا با بیان این که رویکرد ایده محور را در پیش گرفته ایم، - یک شرکت خلاق در حوزه بازی های فکری رومیزی و موبایلی تاکنون محصولاتی متنوعی را به بازار ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، رضا سلاجقه مدیرعامل شرکت خلاق ایده اندیشان ارس دیبا با بیان این که رویکرد ایده محور را در پیش گرفته ایم، عنوان کرد: حوزه کلی فعالیت این شرکت خلاق طراحی نرم افزار و بازی های فکری و موبایلی است و بر روی ایده هایی که قابلیت تبدیل به محصول را دارند سرمایه گذاری صورت انجام می دهیم.

* ساخت بیش از 10 بازی موبایلی از محصولاتی که تاکنون توسط این شرکت خلاق طراحی شده می توان به نرم افزار بیلبورد که یک فروشگاه ساز آنلاین است و نرم افزار شهر الکترونیک گردشگری که در حوزه گردشگری استان کرمان و با همکاری استانداری کرمان طراحی شده اشاره کرد.

نرم افزار تبلیغاتی نیز در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی طراحی شده است؛ همچنین تاکنون بیش از 10 بازی موبایلی ساخته شده و در حوزه بازی فکری رومیزی می توان به بازی نبرد اشاره کرد.

* ورود به بازار های خارجی شرکت خلاق ایده اندیشان ارس دیبا با اشاره به اینکه برای تعداد 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از نرم افزار های غیر بومی موبایلی بی نیاز شد

ایران از نرم افزار های غیر بومی موبایلی بی نیاز شد