مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 21:222022-06-20سياسي

کاهش نرخ بازگشت مجدد به زندان با توسعه اشتغال زندانیان


رییس سازمان ز ندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: تجربه نشان داده است که هر کجا اشتغال زندانیان توسعه یافته است، نرخ بازگشت مجدد به زندان نیز کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ اعضای کیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در بازداشتگاه اوین، ضمن بازدید از بخش هاس مختلف این مرکز با مددجویان دیدار وگفت وگو کردند.

محمدحسن پیرزاده، مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضاییه با اشاره به بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ندامتگاه اوین گفت: در راستای تعامل میان قوه قضاییه و قوه مقننه تفاهم نامه ای در 1400/11/30 میان دو قوه منعقد شد.

  وی افزود: این تفاهم نامه در راستای تعامل بین دو قوه و هم افزایی در جهت نظارت بر حسن اجرای قانون و استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم در حل و فصل پرونده های کثیر الشاکی و تبادل نظر درخصوص اصلاح قوانین و مقررات و استفاده از نظرات کارشناسی قوه قضاییه در تطبیق قوانین در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی است.

  وی افزود: در همین راستا ریاست قوه قضاییه نیز تأکید کرده است که زمینه بازدید از زندان ها را فراهم شود تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانند خدمات قوه قضاییه در زندان ها را مشاهده کنند و از نزدیک با مسائل مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ بازگشت مجدد به زندان با توسعه اشتغال زندانیان

کاهش نرخ بازگشت مجدد به زندان با توسعه اشتغال زندانیان