مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 21:372022-06-20سياسي

فعالان حوزه رسانه باید مسئولیت انتشار و بازنشر مطالب خود را بپذیرند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه انسان باید نسبت به حرفی که می زند، احساس مسئولیت کند، گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه ای باید مسئولیت حرفی که می گویند و مطلبی که بازنشر می دهند را بپذیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در نشست با مدیران رسانه و خبرنگاران با محوریت اخلاق در رسانه با رویکرد جهاد تبیین با اشاره به جایگاه ویژه خبرنگاری و فعالیت رسانه ای، فعالیت در این حوزه را بسیار خطیر و حساس نام برد و در تعبیر مثالی، اظهار کرد: فاصله بین کفر و توحید در این حوزه بسیار کم است و اگر کسی کشش فکری و ذهنی نداشته باشد، نباید وارد این حوزه شود.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر علاوه بر رسانه های مکتوب، فضای مجازی هم در عرصه اطلاع رسانی فعال است، به توصیه های دین مبین اسلام نسبت به این حوزه اشاره کرد و گفت: در توصیه های اسلامی عنوان شده اگر کسی برای اظهار فضل، حرفی بزند هرچند که آن حرف توحیدی باشد، اما فردای قیامت برای او سودی ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، افزود: اظهار حرف و سخن بی مبنا، بی منطق، غیرعقلانی و غیر مستند و آن چیزی که عظمت و شأن فرد را کم کند هم مورد نکوهش واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان حوزه رسانه باید مسئولیت انتشار و بازنشر مطالب خود را بپذیرند

فعالان حوزه رسانه باید مسئولیت انتشار و بازنشر مطالب خود را بپذیرند