مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 22:422022-06-20حوادث

آخرین وضعیت مصدومان حادثه کارخانه سیمان دشتستان


شرکت سیمان دشتستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد یکی از مصدومین حادثه کارخانه سیمان دشتستان ترخیص و وضعیت سه نفر دیگر نیز تحت کنترل می باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان دشتستان، در حادثه روز گذشته در حین تعمیرات برنامه ریزی شده دپارتمان آسیاب سیمان یکی از تابلوهای برق به علت اتصالی باعث آسیب به تعدادی از پرسنل واحد برق کارخانه شده و هیچگونه حادثه انفجار یا آتش سوزی نمی باشد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه حوادث برقی دارای ابعاد فنی مختلفی می باشد گروه های فنی در حال بررسی های دقیق جهت شناسایی علت حادثه می باشند.

مصدومین حادثه از پرسنل مجرب و با سابقه واحد برق بوده که به اصول فنی برق تسلط کامل داشتند و آموزش های ایمنی کار با تجهیزات را فرا گرفته بودند در محل حادثه نیز الزامات ایمنی در پست های برق و تابلوهای برق رعایت شده است و به جهت ایمنی تذکرات لازم در خصوص رعایت نکات ایمنی به صورت مستمر به پرسنل ارائه می گردد.

بعد از این حادثه بلافاصله مصدومین توسط آمبولانس بهداری و ایمنی کارخانه به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال یافتند و پس از معاینه اولیه به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه منتقل شدند که یکی پرسنل بنام مهندس حجت الله پورشهنه بصورت سرپایی درمان و ترخیص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه کارخانه سیمان دشتستان

آخرین وضعیت مصدومان حادثه کارخانه سیمان دشتستان