مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 07:272022-06-21ورزشي

پوستر جشنواره تابستانه «گُلپنگ» رونمایی شد


پوستر جشنواره تابستانه «گُلپنگ» با هدف معرفی توانمندی محلات بندرعباس رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پوستر جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری تابستانه گلپنگ با حضور اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری بندرعباس رونمایی شد.

این جشنواره با محورهای معرفی توانمندی های محله ، پخت انواع نان محلی ، بازارچه صنایع دستی ، معرفی بازی های بومی و محلی و موسیقی آیینی روزهای دوم و سوم تیرماه ساعت 17 و 30 دقیقه الی 22 در ساحل کپشکن ساحل سورو  برگزار خواهد شد.

رسول جهانداری رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس امروز در تشریح ویژه برنامه های پیشنهادی این سازمان اظهار کرد: عید سعید غدیرخم یکی از اعیاد بزرگ و دارای جایگاهی ویژه میان مسلمانان است.

  وی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه ولایت و غدیر بنا شده که باید در جهت حفظ آن کوشا باشیم و همه افراد در جامعه مروج فرهنگ غدیر باشند تا این فرهنگ را نسل به نسل یک تکلیف بدانیم و آن را منتقل کنیم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: 10 شب 10 جشن از عید سعید قربان تا عید غدیرخم با محوریت مساجد محلات در قالب موضوعات فرهنگ شهروندی، ترویج پرده خوانی غدیر در بین کودکان و نوجوانان با موضوع نقالان علوی، مسابقه مجازی خطبه نبوی با محوریت واقعه غدیرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره تابستانه «گُلپنگ» رونمایی شد

پوستر جشنواره تابستانه «گُلپنگ» رونمایی شد