مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 07:422022-06-21حوادث

مسمومیت الکلی 12 نفر در اردبیل/ یک نفر فوت کرد


در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد ، اختلال بینایی باید در اسرع وقت به اورژانس مراجعه شود.

- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل مسمومیت الکلی حدود 12 نفر در مشگین شهر و فوت یک نفر از این افراد را تایید کرد.

دکتر مجید محمدغریبانی روز سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این افراد بر اثر مصرف الکل صنعتی در یک جشن تولد مسموم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل از مرگ یکی از این افراد خبر داد و ادامه داد: از این تعداد در حال حاضر چهار نفر در بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر بستری شده اند که یک نفر در حالت کما بسر می برد 6 مسموم دیگر نیز به مراکز درمانی اردبیل انتقال یافته اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این افراد به صورت سرپایی مداوا شده اند، گفت: اخبار تکمیلی در این زمینه متعاقبا اعلام خواهد شد.

غریبانی با هشدار به مصرف نکردن هرگونه مشروبات الکی خاطرنشان کرد: در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد ، اختلال بینایی باید در اسرع وقت به اورژانس مراجعه شود.

مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت الکلی 12 نفر در اردبیل/ یک نفر فوت کرد

مسمومیت الکلی 12 نفر در اردبیل/ یک نفر فوت کرد