مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-21اجتماعي

ساماندهی راه آب های تهران به دستور دادستان


دادستان تهران دستور داد وضعیت نامناسب رودخانه ها، مسیل ها وکانال های شهری پایتخت تا پایان سال جاری ساماندهی و از انباشت آبهای سطحی فاضلاب در این مکان ها جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در راستای دستورات دادستان تهران، مرتضی تورک، معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم این دادستانی اعلام کرد: بنا به دستورات قضایی صادره خطاب به شرکت آب و فاضلاب استان تهران و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران مقرر شد تا پایان سال جاری نسبت به ساماندهی وضعیت نامناسب رودخانه¬ها، مسیل ها وکانال های شهری اقدام و از هر گونه انباشت آبهای سطحی آلوده کننده فاضلاب و همچنین از ورود فاضلاب به مزارع جلوگیری شود.

قاضی تورک اظهار کرد: کارگروه ویژه ای جهت تسریع در اجرای طرح فاضلاب شهر تهران با عضویت ادارات و سازمان های عضو، تشکیل می شود؛ و در این زمینه شرکت آب و فاضلاب و شهرداری تهران مکلف شده اند تمامی موانع اجرای طرح جامع فاضلاب شهر تهران را در کمترین زمان، برطرف کنند.

وی با ارائه مثال هایی از موانع موجود، تصریح کرد: در مناطقی ازتهران مثل دره فرح زاد به دلیل عدم تهیه و ارائه نقشه و طرح تفصیلی شهر تهران، امکان تکمیل طرح فاضلاب ممکن نیست یا وضعیت بزرگراه یادگار امام (ره) در محدوده منطقه 10 شهرداری تهران بعد از گذشت 20 سال، تکلیف¬اش مشخص ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی راه آب های تهران به دستور دادستان

ساماندهی راه آب های تهران به دستور دادستان