مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 09:122022-06-21فرهنگي

تمجید رییس امور فرهنگی قوه قضاییه از «آقای قاضی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن ابراهیمی درباره سریال آقای قاضی به کارگردانی سجاد مهرگان و در حال پخش از شبکه دو، گفت: سریال آقای قاضی یکی از بهترین و ماندگارترین آثار نمایشی ما در موضوع قضاوت و دادگاه در تاریخ معاصر ایران است، - رییس امور فرهنگی قوه قضاییه تاکید کرد که مردم با دیدن سریال آقای قاضی می توانند آموزش های حقوقی ببینند و تلنگر حقوقی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن ابراهیمی درباره سریال آقای قاضی به کارگردانی سجاد مهرگان و در حال پخش از شبکه دو، گفت: سریال آقای قاضی یکی از بهترین و ماندگارترین آثار نمایشی ما در موضوع قضاوت و دادگاه در تاریخ معاصر ایران است، در طول تاریخ سریالی با سوژه ای که اختصاصی به این موضوع بپردازد و فضای دادگاه را به خوبی به تصویر بکشد، نداشتیم.

رییس امور فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: سریال آقای قاضی تلاش می کند دادگاه و فرآیند رسیدگی به دعاوی و شکایت ها را به تصویر بکشاند که به نظر می رسد در این زمینه موفق بوده است.

ابراهیمی درباره واقعی بودن شخصیت آقای قاضیِ سریال تاکید کرد: شخصیت آقای قاضی برای اولین بار، هم از نظر بازی که انجام شده و هم از نظر محتوا و سوژه هایی که با آن ها ارتباط برقرار کرده، نمایش خوبی از شخصیت قاضی است؛ کمتر دیده ایم که در فیلم و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید رییس امور فرهنگی قوه قضاییه از «آقای قاضی»

تمجید رییس امور فرهنگی قوه قضاییه از «آقای قاضی»