مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-21سياسي

زمین سوخته را جدی بگیرید/ نکاتی در باب دوران پساکرونا در سینما


آنچه اکنون تحت شعارهای منفعل کننده مطرح می شود حاصل ایستایی و بی فکری مدیریت گذشته به خصوص در طول چند سال منتهی به کووید - 19 است.

این مدیریت به جای استفاده از فرصت کووید و ورود به فاز طراحی و اجرای برنامه های پس از کووید، - خبرگزاری فارس - گروه سینما: محمد تقی فهیم منتقد سینما هر دوشنبه در یادداشتی ثابت در روزنامه جام جم با رویکردی تحلیلی به وضعیت سینمای کشور می پردازد.

از آنجایی که امروزه به واسطه وضعیتی که سینما در آن گرفتار آمده است یکی از مهم ترین کنش های مرتبط با آن می تواند گونه ای آسیب شناسی وضع موجود و تحلیل آن باشد به بازنشر این سلسله یادداشت ها خواهیم پرداخت.

به نظر می رسد بحران اکران و افول تماشاگران از مهم ترین موضوعاتی است که در دنیای پس از کرونا باید بدان توجه داشت از این رو تحلیل فهیم معطوف به بستر سازی برای جلب مخاطب صورتبندی شده است.

کاهش چشمگیر تماشاگران سینما و تحرکات متقابل سازمان سینمایی به ویژه شخص محمد خزاعی در سفرهای استانی این روزها تیتر رسانه های مختلف شده است.

تلاش برای همکاری مشترک با همسایگان تا استفاده از ظرفیت شهرستان ها، اعم از نیروی مستعد انسانی تا جلب نظر مرجع های محلی در باب حمایت از سینما، حداقل های ثمره حضور تیم مدیریتی در ماه های اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین سوخته را جدی بگیرید/ نکاتی در باب دوران پساکرونا در سینما

زمین سوخته را جدی بگیرید/ نکاتی در باب دوران پساکرونا در سینما