مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-21اقتصادي

برنامه تولید 500 دستگاه کامیون کشنده آتامان در سال 1401


مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان این که آتامان دارای موتور 457 با قدرت 430 اسب بخار و گیربکس ZF آلمان و دارای یکی از به روزترین اتاق های موجود در دنیا است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- جواد توسلی مهر در مراسم رونمایی از کامیون کشنده آتامان با بیان این که این کشنده پر قدرت با پلتفرم بنز و اتاق جدید است، عنوان کرد: تولید این محصول پس از 62 سال نقطه عطفی در تولیدات ایران خودرو دیزل است، زیرا برای نخستین بار تصمیم گرفتیم اتاق دماغ دار نارنجی رنگ بنز را به دلیل نیازهای مشتریان، درخواست بازار و نیز موضوعات بین المللی تغییر دهیم.

وی با بیان این که یکی از شاخص های توسعه یافتگی در کشور، فراهم بودن و توسعه زیرساخت های حمل و نقل است، گفت: خودروی تجاری صنعتی راهبردی است که به شاخص های کلان ملی و توسعه اقتصادی و اجتماعی متصل است.

به همین دلیل یکی از مسایل مهم و عمده ای که امروز با آن دست به گریبان هستیم و در چندین دولت لاینحل باقی مانده، موضوع حمل و نقل است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل به لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافری و باری کشور و رسیدگی به معضل و مشکلات این حوزه از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: شرکت های خودروساز صنعت تجاری کشور، توانایی کامل تامین نیازمندی های داخلی را در حوزه محصولات تجاری و باری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تولید 500 دستگاه کامیون کشنده آتامان در سال 1401

برنامه تولید 500 دستگاه کامیون کشنده آتامان در سال 1401