مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-21سياسي

سه خوابگاه دانشجویی دخترانه به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز در سالگرد شهادت چمران در مراسمی با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرعامل بنیاد 15 خرداد و همچنین با حضور پدر شهید احمدی روشن سه خوابگاه دانشجویی دخترانه در استان های خراسان شمالی، - به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام سه خوابگاه دانشجویی دخترانه به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز در سالگرد شهادت چمران در مراسمی با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرعامل بنیاد 15 خرداد و همچنین با حضور پدر شهید احمدی روشن سه خوابگاه دانشجویی دخترانه در استان های خراسان شمالی، مرکزی و خراسان جنوبی به بهره برداری رسید و تحویل وزارت علوم شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم گفت: تاکنون 10 خوابگاه دانشجویی دخترانه توسط بنیاد 15 خرداد در سراسرکشور ساخته شده که این تعداد تا پایان سال به 15 خوابگاه میرسد.

عارف نوروزی افزود: ظرفیت این خوابگاه ها 3250 دانشجو و در 74 هزارمترمربع بناشده که برای آن ها درمجموع 650 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: پس از واگذاری بنیاد 15 خرداد به ستاد اجرایی فرمان امام، سیاست ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی برای دانشگاه های زیرمجموعه وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه خوابگاه دانشجویی دخترانه به بهره برداری رسید

سه خوابگاه دانشجویی دخترانه به بهره برداری رسید