مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-21سياسي

بلوارهای شهر تنکابن مزین به المان شهدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، ️آیین رونمایی از 200 المان شهید شهر تنکابن با حضور شهردار و اعضای شورای شهر، نمایندگان سپاه ناحیه تنکابن در شهرداری تنکابن برگزار شده است.

محمدابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن در این مراسم با بیان اینکه توجه به موضوعات ارزشی و فرهنگی از وظایف شهرداری ها است، اظهار کرد: در این دوره از مدیدیت شهری  سعی کردیم تا اقدامات اثرگذار و ماندگاری در سطح شهر ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز اقدام دیگری را برای معرفی و رونمایی در پیش داریم، افزود: یکی از مطالبات به حق خانواده های معزز شهدا از مجموعه شهرداری بوده و بارها در نماز جمعه،ملاقات عمومی و دیگر فضاها از اینجانب به عنوان شهردارتنکابن مطالبه می شد.

شهردار تنکابن ادامه داد: این مهم موضوع به حقی بوده و این بار سعی کردیم تا المان تمامی شهدای شهر تنکابن که 200 شهید را شامل می شود برای شهروندان در قالب بوم های هنری رونمایی کنیم؛ چرا که بعضی از شهدا که تا به امروز در هیچ جای شهر اثری از آنان نبود و گاها مورد انتقاد نیز قرار می گرفتیم که برای بعضی شهدا چند کوچه و چند المان در شهر وجود دارد اما برای برخی نیز هیچ اثری وجود ندارد.

این مسؤول بیان کرد: اقدام امروز شهرداری در رونمایی از 200 المان شهید شهر تنکابن یک اقدام قلبی و بدون دستور و بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوارهای شهر تنکابن مزین به المان شهدا شد

بلوارهای شهر تنکابن مزین به المان شهدا شد