مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-21سياسي

نیازمندی های اربعین حسینی شکوهمند در قشم احصا شود


فرماندار قشم با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین، گفت: نیازسنجی های اولیه برای پیش بینی تعداد زائرین اربعین به منظور تدوین برنامه دقیق ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی تختی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان قشم در سال 1401 بیان کرد: راهپیمایی اربعین امروز به بزرگترین تجمع مسلمانان تبدیل شده است و نماد عشق و ارادت به اهل بیت(ع) به حساب می آید.

وی ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی زینت بخش و تسهیل کننده مسیر اربعین بود و امروز دستگاه های دولتی وظیفه تسهیل گری اجرای این مراسم را بر عهده دارند و باید به عنوان یک وظیفه شرعی و اخلاقی به آن نگاه کنند.

فرماندار قشم نیازسنجی دقیق اولیه، برنامه ریزی تامین وسایل حمل و نقل عمومی، بررسی راهکارهای ایجاد پرواز مستقیم از قشم به نجف اشرف و ایجاد یک شبکه اطلاع رسانی با عضویت تمامی اعضای ستاد اربعین قشم را از مهمترین موضوعاتی دانست که باید در ستاد اربعین پیگیری شود.

محمدحسینی تختی تاکید کرد: شبکه اطلاع رسانی اربعین علاوه بر پوشش این مراسم باشکوه به رفع نواقص و کاستی ها نیز منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: تقویت زیرساخت های بهداشتی و امکانات پشتیبانی و بهبود مسیرهای مواصلاتی برای عبور و مرور راحت تر عاشقان حضرت ابا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندی های اربعین حسینی شکوهمند در قشم احصا شود

نیازمندی های اربعین حسینی شکوهمند در قشم احصا شود