مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-21اقتصادي

سود تعلیق در ساخت خانه های جوان به جیب پیمانکاران می رود


خانه جوان فردیس با 50 درصد پیشرفت فیزیکی و خانه جوان کرج با 70 درصد پیشرفت فیزیکی بیش از 3 سال است که متوقف مانده و علیرغم تامین اعتبارات همچنان معوق است.

- فارس پلاس-مریم آقانوری: خانه جوانان یا خانه جوان در همه شهرها پاتوقی برای جوانان است که بر اساس ظرفیت هر استان و شهر برای رشد و توسعه اجتماعی- فرهنگی جوانان تجهیز می شود.

مرکزی برای تبادل نظر و فعالیت جوانان و NGO های استانی و فضایی شاد برای جذب جوانان، گسترش حس همکاری و مشارکت آنها در امور مختلف شهر، استان و کشور.

در نیمه دوم سال گذشته استاندار البرز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان، تمام فرمانداران در شهرستان های استان البرز را به راه اندازی خانه های جوان و اختصاص امکانات لازم به این خانه ها ملزم کرد.

اما داستان خانه های جوان کرج و فردیس با پیچیدگی هایی روبه روست که تا کنون چیزی جز هدر رفت سرمایه، نه برای دولت و نه برای مردم منطقه چیزی در بر نداشته است.

در اردیبهشت 96 خانه جوان کرج افتتاح شد.

اما آغاز ساخت پروژه خانه جوان در فردیس و کرج به سال 97 بر می گردد.

پروژه خانه جوان فردیس در زمینی به مساحت 700 متر مربع واقع در پشت دیوارهای شهرک دهکده فردیس که با اعتبارات دولتی خریداری شد، در بنایی با 3 طبقه و اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی در سال 97 آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود تعلیق در ساخت خانه های جوان به جیب پیمانکاران می رود

سود تعلیق در ساخت خانه های جوان به جیب پیمانکاران می رود